Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Jacoll
12 Lipiec 2015, 09:58
Kilka wad do wyjaśnienia
Autor Wiadomość
MANFRED11111
MANFRED11111

Mój samochód: citroen XM/A160/citroen BX
Poj. silnika (cm3): 3000
Paliwo: benzyna
Wersja:: exclusive/avangarde
Rok prod.:: 1990
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 202
Skąd: Radom
Wysłany: 30 Lipiec 2015, 23:06   Kilka wad do wyjaśnienia

Witam,Sołtys2115 kilka lat temu miałem saxofona 1100cm3 model 1998.Kupiłem go z uszkodzoną uszczelką pod głowicą.Oczywiście sam tego nie robiłem ale mam taki magiczny zeszyt gdzie lubię co nie co zanotowac i juz Ci dyktuję, ile i za co wybuliłem w przydomowym garażu;
-sprawdzenie,planowanie głowicy 100zł
-uszczelka,olej,płyn 170zł
-robocizna 200zł-znajomy mechanik pracujący po godzinach
Szukaj dalej bobrego i taniego mechaniczka i saxo będzie hulać aż miło.
A za 1200zeta to kupisz zgniłego ze sprawnym silnikiem na klamoty ;-)
I tyle
Pozdrawiam

_________________
MANFRED11111
 
 
soltys2115

Mój samochód: Citroen saxo
Poj. silnika (cm3): 1124
Paliwo: benzyna
Wersja:: hathback
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Lip 2015
Posty: 31
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 30 Lipiec 2015, 23:32   

Części koszt razem z całym rozrzadem 450 (uszczelka glowicy, pokrywy zaworow, sruby do glowicy, plyny, KPL uszczelek kolektor ssący i wydechowy, filtr oleju) robota mechanika 250, planowanie jak uda mi się wcisnąć to 100 lub z testem szczelności 150

 
 
soltys2115

Mój samochód: Citroen saxo
Poj. silnika (cm3): 1124
Paliwo: benzyna
Wersja:: hathback
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Lip 2015
Posty: 31
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 30 Lipiec 2015, 23:35   

Śruby drogie z tego wszystkiego :) ale jak robić to wszystko i mieć spokój na 60 tys km :)

 
 
soltys2115

Mój samochód: Citroen saxo
Poj. silnika (cm3): 1124
Paliwo: benzyna
Wersja:: hathback
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Lip 2015
Posty: 31
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2 Październik 2015, 23:42   

Jestem w trakcie remontu silnika wie ktoś coś na temat jakie maja być luzy zaworowe w moim saxo 1,1 54KM

 
 
rewers

Mój samochód: Citeoen xantia, był AX, BX Audi 80
Poj. silnika (cm3): 1762
Paliwo: Pb+LPG
Wersja:: break
Rok prod.:: 1997
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 287
Skąd: Lubartów
Wysłany: 3 Październik 2015, 20:33   

To mechanik nie wie?
Było na forum ze sto razy ssący 0,20mm +-0,05mm wydechowy 0,40mm +-0,05mm.

 
 
soltys2115

Mój samochód: Citroen saxo
Poj. silnika (cm3): 1124
Paliwo: benzyna
Wersja:: hathback
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Lip 2015
Posty: 31
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 4 Październik 2015, 16:10   

Juz znalazlem. Fajny opis, wychodza przeboje po wymianie uszczelki, rozrzadu. Niby wszystko cacy ale niestety teraz auto sie ,, dusi" niewiadomo co go boli zostalo podpiac go pod kompa i moze cos on pokaze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA