Mój samochód: Citroen C8
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna/gaz
Wersja:: van
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 86 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Lipiec 2015, 15:25 Wymiana pompy paliwa w C8
Podpowie ktoś w temacie wymiany pompy paliwa. Trzeba ściagać cały zbiornik?. Zapowietrza mi się układ paliwowy, paliwo wraca do zbiornika. Po dłuższym postoju długo muszę kręcić by wypchać powietrze z wężyków, by odpalił. pozdrawiam
Mój samochód: Citroen C8
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna/gaz
Wersja:: van
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 86 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25 Lipiec 2015, 19:54
Postaram się nie być leniwy- Jakoś tak ostatnio komuś radziłeś. Utwierdzam się nawet na forum pasjonatów- nie licz na kogoś licz sam na siebie. Pozdrawiam
Mój samochód: Citroen C8
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna/gaz
Wersja:: van
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 86 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25 Lipiec 2015, 20:16
Tak wiem i widze- tematy tu się powtarzają, to może być irytujące. Ale po to jest forum by było szybciej, jak nie robi się tego na co dzień. Tyle podpowiedzi zupełnie wystarczy dzięki.
Mój samochód: Citroen C8
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna/gaz
Wersja:: van
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 86 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25 Lipiec 2015, 21:01
Stale psuje Ci się samochód, stale coś szukasz...Napisał byś to w pierwszym poście i sprawa załatwiona. Sprawdz kolego najpierw przewody, a pompa dojście pod fotelami. Wyprój wykładzine to się przekonasz .To tylko godzinka roboty, jak nie znajdziesz to niestety zbiornik do demontażu. No i zagęściła nam się atmosfera....ale i tak Cię lubie.
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4381 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 25 Lipiec 2015, 21:05
adam.b40 napisał/a:
Stale psuje Ci się samochód, stale coś szukasz...Napisał byś to w pierwszym poście i sprawa załatwiona.
Muszę Cie zmartwić Xsara sie rzadko psuje.
Godzina roboty żeby podnieść kanapę i sprawdzić czy jest zaślepka, a pod nią kosz pompy ?
Chłopie to ile czasu zajmuje Ci sprawdzenie poziomu oleju bagnetem ?
Bo jedna i druga operacja nie powinna zająć więcej jak 5 minut.
Mój samochód: Citroen C8
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna/gaz
Wersja:: van
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 86 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26 Lipiec 2015, 07:32
Kolego wojtis1990 kończe ten temat. Powiem Panu tylko tyle - nie idzcie dalej tą drogą. Czytam tu sobie od czasu do czasu- ostatno częściej te wszystkie posty i widze że niektórzy starzy bywalcy wypalili się tym zajęciem.Kto tu bywa ,ludzie których stać na nową C5 ???? raczej ci co chcą zaoszczędzic i czas i pieniądze. Odpowiedzi konkretnej i tak nie dostałem, a po wyciągnięciu foteli bedę musiał demontować listwy boczne i odchylać wykładzine żeby dojśc do podłogi- 5 minut tak jasne. Prośba do Pana- jeśli kiedykolwiek zadam jakieś pytanie proszę na nie -nie odpowiadać. Ja jak będę chciał komuś pomóc to napiszę tyle ile potrzeba, bez zbędnych uszczypliwości. Bez ludzi którzy tworzą te forum to tylko jakaś tam jedna z wielu stron....
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 26 Lipiec 2015, 08:35
adam.b40 napisał/a:
Kolego wojtis1990 kończe ten temat. Powiem Panu tylko tyle - nie idzcie dalej tą drogą
No i wlasnie przez takich ludzi jak Pan Adam naprawde odechciewa sie pisac odpowiedzi. A dlaczego? A chocby dlatego, ze zadajac na forum pytanie, zada odpowiedzi i to natychmiast. A ilu uzytkownikow C8 jest na forum? Mamy wakacje i wielu ludzi lezy teraz na kocu , nie myslac o problemach innych.
Zeby odpowiedziec na pytanie trzeba miec pojecie o danym modelu, jestem starym mechanikiem, a tez nie wiem, jak to jest w C8, wiec tez nie zabieralem glosu. Wychylil sie wojtis1990 i prosze, jaka efektowna reakcja? Adamie, czy naprawde tak trudno znalesc inne zrodla wiedzy? Tym bardziej, ze ten temat byl niedawno na forum. Najlatwiej wylac pomyje na kolege, ktory naprawde jest jednym z lepszych uczetnikow forum. Powiem inaczej: sam sobie odpowiedziales na pytanie dlaczego, dlaczego wypalamy sie na forum?
A sa tzw. czarodziejskie slowka, ktore czynia cuda, a ktorych jeszcze pewnie nie odkryles w pospiechu w jakim teraz zyjecie. Zycze dobrego samopoczucia
Mój samochód: Citroen C8
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna/gaz
Wersja:: van
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 86 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2 Sierpień 2015, 20:58
Dojście do pompy paliwa tylko po zdjęciu zbiornika-ale uwaga w każdym roczniku C8 indywidualnie trzeba sprawdzić . Jeśli wymontujecie fotele i nie ma na wykładzinie miejsca śladu do dojścia do pompy, nie grzebcie dalej szkoda czasu- bo trzeba wymontować prowadnice foteli pare różnych zaslepek itp .... trochę to trwa i okaże się że próżna robota Pompe tzn wkład wymieniłem, po problemie. Dzięki wszystkim za zaburzliwą dyskusję.
adam.b40, Witam. Mam ten sam problem i szukam łatwego dostępu aby sprawdzić pompę. Czy udało się znaleźć odpowiedź na pytanie jak dostać się do pompy bez demontażu zbiornika w C8?
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4381 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 18 Kwiecień 2021, 05:28
Friend, podejrzewam że tak jak w Xsarze Picasso, albo demontaż zbiornika albo robimy otwór rewizyjny w podłodze którego producent nie przewidział. Można wstawić zaślepkę od innego auta i mamy jakby fabryka robiła.
Dziękuję wojtis1990. Udało mi się dostać od spodu do kostki przy zbiorniku i potwierdziłem, że pojawia się napięcie na tym złączu pompy, czyli problem jest po stronie samej pompy. Resztę zrobi mechanik po zdjęciu zbiornika. Wymiana raczej nieunikniona.
A dla wszystkich, którzy w przyszłości będą mieli niespodziewany problem z odpaleniem C8... Tutaj na forum ciężko się doszukać kompleksowej odpowiedzi, więc coś podpowiem.
Najpierw nie chciał zapalić po godzinnym postoju pod sklepem, było około -2, jak się silnik schłodził, a po kilku dniach temp. powietrza poszła w górę na +4 zapalił dwa razy pod rząd, ale za trzecim razem nie odpalił.
Rozwiązanie - mechanik: podobno wymienili BSI (trudno sprawdzić) i dołożony przekaźnik do pompy. Działało kilkaset kilometrów. I pewnego dnia pompa znowu zamilkła. Teraz już chyba na dobre. Czy pompa się powoli zaciera i wzrasta prąd zasilania co przeciąża BSI? Stąd przekaźnik... Mogę się tylko domyślać. Ale co z tego jak pompa i tak stanie za chwilę... Czyli przy takich objawach może jednak wymieniać od razu pompę. Po co czekać na kolejną niespodziankę?
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4243 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 18 Kwiecień 2021, 11:30
Friend, Jak już masz wyciągać zbiornik to daj nową pompę,Ja w xsarze też wymieniłem a jest 5 lat starsza.Kupiłem sam wkład w jakieś hutrowni z Wrocławia bo na allegro nie było mojego modelu za około 130zł i przysłane kurierem .Była duża poprawa na nowej-dawała więcej paliwa odczuwalnie(mimo że przyczyna całkowita braku ciśnienia była obudowa filtra z zaworami) to chyba ta Firma
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum