Mój samochód: Xantia V6 Activa
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: Pb
Wersja:: Berline
Rok prod.:: 1998 Pomógł: 24 razy Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 744 Skąd: Bytom
Wysłany: 1 Maj 2012, 16:19
Po zapytaniu na forum zacząłem analizować jeszcze raz wszystkie za i przeciw, całkiem możliwe że coś namieszałem przez swoją niewiedzy (jeszcze wtedy euforii cytrynowej) i tak przepuszczam że zapewne dławiki mam kapkę inne niż przepisowe 1,25mm , a założone sfery mam IFHS XM 40 RB 500cc i teraz szukam katalogu IFHS wiem że w którymś są podane średnicy dławików ale nie umiem znaleźć takowe, jak by ktoś miał katalog z wymiarami średnic dławików IFHS byłbym wdzięczny i zaoszczędziło by mi trochę czasu. A z tym komputerem to raczej nie u mnie, nie mam HA, mam 6 sfer no i kapkę złośliwą Xsiężnę
Dzięki za podpowiedź.
Mój samochód: Xantia V6 Activa
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: Pb
Wersja:: Berline
Rok prod.:: 1998 Pomógł: 24 razy Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 744 Skąd: Bytom
Wysłany: 1 Maj 2012, 17:30
Wielkie dzięki heryxm za podpowiedź dwa w jednym w najbliższym czasie garażowym wiertło 1,5mm w ruch i zamiast skakać będę bujać nareszcie (mam nadzieję że w tym problem) WIELKIE dzięki za szybką podpowiedź. Coraz bliżej jestem do poskromienia swojej złośliwej Xsiężnej
Mój samochód: Xantia V6 Activa
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: Pb
Wersja:: Berline
Rok prod.:: 1998 Pomógł: 24 razy Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 744 Skąd: Bytom
Wysłany: 1 Maj 2012, 19:00
Wymiar 1,5 a dokładnie jak zmierzyłem suwmiarką 1,43 w zupełności wystarczy, nawet myślałem żeby troszkę zeszlifować wiertło na kapkę mniejszą średnicę. Zastanawiam się po co zastosowano w tej sferze pojemność 500cc że tak powiem co poeta miał na myśli skoro większość sfer ma 400cc. Jestem ciekaw jak będzie po modernizacji nawet podniosę kapkę kuferek mojej złośnicy przyuważyłem że im bliżej przepisowej wysokości tym szybciej i wyraźniej opada.
Mój samochód: Xantia V6 Activa
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: Pb
Wersja:: Berline
Rok prod.:: 1998 Pomógł: 24 razy Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 744 Skąd: Bytom
Wysłany: 3 Maj 2012, 19:10
No i rozwierciłem na 1,5mm jest kapkę lepiej, buja ale co miękkości to nie za bardzo jest dalej sprężyste i to chyba kapkę za dużo. Ciekawe co mogę poprawić, wysokość tyłu ustawiona prawidłowo.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 7 Maj 2012, 20:32
Mietek, A ciśnienie tych sfer masz dobre? Może masz zbyt duże bo to są od przodu?
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Xantia V6 Activa
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: Pb
Wersja:: Berline
Rok prod.:: 1998 Pomógł: 24 razy Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 744 Skąd: Bytom
Wysłany: 7 Maj 2012, 21:52
To są 40 barowe czyli takie jakie powinny być założone, tak się zastanawiam nad kilkoma elementami hydraulicznej układanki. Sprężystość lub miękkość u mnie z tym bywa różnie nawet w ciągu dnia czasami jest cytrynowo a innym razem skacze jak resorak, tek się zastanawiam nad konżektorem raz, dwa powoli dogorywa dystrybutor hamulcowy(mam wrażenie że słabiej czasami łapią hamulce), może korektor ma coś do powiedzenia, zastanawiam się też nad pompą LHM (mam kapkę za luźny pasek wielorowkowy po wymianie koła pasowego). Też nie wiem czy już pisałem ale lubi u mnie coś pobuczeć z przodu i to dość głośno zazwyczaj w gorący dzień ale jak mam rodzinkę na pokładzie to sporadycznie prawie wcale buczy. Także mam trochę zagadek w mojej złośliwej Xsiężnej (teraz elektryka wycieraczki tył mi siadła) ciągle coś mam do poprawiania Najbardziej mnie na razie wkurza to zawieszenie dla tego zacząłem ustawiać prześwit tył jest ustawiony poprawnie przód trochę muszę skorygować.
Tak po przeczytaniu teraz tego co napisałem coraz bardziej zastanawiam się nad sferą konżektorową . Jak jest jakiś sposób sprawdzenia bez demontażu to chętnie sprawdzę co i jak, chwilowo mam dość garażu a kanału w szczególności
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 7 Maj 2012, 21:55
Mietek napisał/a:
Jak jest jakiś sposób sprawdzenia bez demontażu to chętnie sprawdzę co i jak, chwilowo mam dość garażu a kanału w szczególności
Jak cyka konżektor co 2 - 3 min to jest ok
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: dizel TD
Wersja:: hatchback bez HA
Rok prod.:: 1999 Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 396 Skąd: Opole
Wysłany: 7 Maj 2012, 23:24
mam możliwość okazyjnie wychaczyć poduchy siłownika z 2,1td bez hydro pytanie czy warto cena jest o wiele niższa niż na allegro. Obie wyglądają tak samo z tym defektem
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 8 Maj 2012, 22:04
To może nie kule ale niech będzie Trzeba dopisać do tematu poduchy he he.
Zdjęcia trochę słabej jakości ale poduchy wyglądają one nieźle.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum