Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 8 Marzec 2012, 22:41
wojtek6010, Tu chodzi o opornik drutowy, połączony w szereg, do regulacji obrotów silnika dmuchawy? Nie wieje ci w ogóle, czy masz tylko maksymalne obroty? Opornik możesz dobrać doświadczalnie. Ale na pewno są to ułamki omów. Są oporniki 0,1Ω 0,22Ω.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 13 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 491 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 9 Marzec 2012, 20:15
W kanale powietrza tuż nad wentylatorem. Dostęp od komory silnika, po zdjęciu siatki lub filtra kabinowego - nie wiem co masz w AX.
Demontaż przez obrót całego modułu i rozpięcie kabli.
Opornik pali się przy braku chłodzenia - przepływu powietrza, więc nie baw się tym na boku Najlepiej pomierzyć miernikiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum