Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robert
27 Październik 2013, 22:59
Gaśnie podczas jazdy C5 hpi
Autor Wiadomość
almark

Mój samochód: Citroen HPI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPI
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 1
Skąd: Marki
Wysłany: 5 Kwiecień 2013, 21:17   

Panowie mam C5 HPI ile nerw zjadłem w sprawie wadliwego regulatora tyko sam wiem, na forum wiele gadki na ten temat i w sumie niewiele z tego wychodzi.
Szanowni posiadacze C5 HPI w Krakowie jest firma checkengine która naprawdę profesjonalnie robi i ma opanowany temat, regeneracji regulatora ciśnienia oraz pomp WC.
Polecam, ja osobiście nie zawiodłem się, a takie zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonaną robotę trudno teraz spotkać, jeszcze raz polecam firma checkengine.

 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz
Wysłany: 6 Kwiecień 2013, 13:05   

Mówisz o TEJ co Sm0kus ma w podpisie ?

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 6 Kwiecień 2013, 16:47   

Dziekuje za mile slowa. Po prostu zalezy mi na tym, zeby stereotyp utrwalany od lat ("Nie kupowac aut na F - Fiatow, Fordow i Francuskich") mozna bylo spokojnie puscic w niepamiec.

Pozdrawiam i zycze bezproblemowego uzytkowania :mrgreen:

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
krzysparco

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: 2.0 16V HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 65
Skąd: Sanok
Wysłany: 2 Wrzesień 2013, 21:38   

Witam mam bardzo podobne objawy jeśli nie identyczne silnik 2.0 16V 2001r ale dzieje mi sie to samo na Pb i LPG na Pb chyba bardziej odczuwalne.

 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 3 Wrzesień 2013, 13:08   

Ale z tego co piszesz masz zupelnie inny silnik - nie RLZ tylko RFN.

Bedziesz musial zrobic diagnostyke - podlaczyc komputer, pojezdzic, poobserwowac parametry.. W innym przypadku wrozenie z fusow..

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
krzysparco

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: 2.0 16V HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 65
Skąd: Sanok
Wysłany: 3 Wrzesień 2013, 21:47   

Witam wyciagnełem wtyczke z mapsensora w aucie i po chwili ja wlozylem i juz smiga auto prawie ok ale jest troche zamulone :( błąd jaki miałem wcześniej to "P0170 - Czujnik 02 <Bank 1> - usterka dostrajania paliwa" jednak ten bład wyskakuje mi co ok 300km i nigdy nie było takich problemów.

 
 
Pazdzior06

Mój samochód: Citroen c5
Paliwo: Pb 98
Wersja:: Pierwsza
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 1
Skąd: Starachowice
Wysłany: 6 Czerwiec 2015, 10:20   

Witam, odświeżam temat, posiadam cytryne c5 2.0 HPI od 3 lat i również miałem problemy z z błędem "Antipolution fault" oraz trybem awaryjnym wymieniłem cewkę i już miałem wymieniać przepustnice... jednak rozwiązaniem okazała się zmiana paliwa z 95 na 98, wystarczy odessać całe zło z baku i zalać porządne paliwko.

Od roku nie miałem problemów z samochodem aż do dzisiaj kiedy auto zgasło mi gdy wjeżdżałem na autostradę. Autko kręci ale nie odpala. Problem na pewno nie leży po stronie dopływu paliwa, podejrzewam że pompa paliwowa mogła się uszkodzić, co o tym myślicie?

Pozdrawiam
Hubert

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA