Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 27 Kwiecień 2018, 21:26
Marusz, Blokujesz wał silnika pod (rozrusznikiem jest otwór); koło rozrządu i pompy wtryskowej podobnie - otwory są na kołach.
Wtedy po prostu luzujesz napinacz - ściągasz pasek i zakładasz nowy
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Nix2
Mój samochód: Peugeot Partner
Poj. silnika (cm3): 1868
Paliwo: ON
Wersja:: Van
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 27 Sty 2018 Posty: 6 Skąd: Sulechów
Wysłany: 7 Marzec 2020, 18:12
Czy w silniku DW8B będzie identycznie ? A jakim momentem, jak mocno trzeba napiąć nowy pasek ? Na oko, czy też kluczem dynamometrycznym się to napina ? Bo serwis PSA to na pewnie specjalistyczny napinacz do danego silnika...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum