Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 19 Luty 2012, 16:32
Zależy jaki miałeś zalany do tej pory - syntetyk, czy półsyntetyk.
Patrząc na przebieg to zalecałbym Total Quartz 9000 5W40,
ewentualnie półsyntetyk Total Quartz 7000 10W40.
Jeżeli miałeś lany syntetyk to nie zmieniaj na półsyntetyka.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 13 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 491 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 19 Luty 2012, 17:17
A czy ten przebieg jest pewny? Jeśli tak to proponuję syntetyk. Jeśli nie wiesz co było wcześniej, to przed wlaniem dobrego oleju proponuję płukankę. Wlewasz Flush'a do zagrzanego oleju i 15 min. silnik ma pracowac na wolnych obrotach. Potem zlewasz całość, zakładasz nowy filtr i zalewasz świeżym olejem.
Lepkość według Twoich/Waszych upodobań,ale nie sądzę by ktoś chciał mineralny zalewać..bardziej pełny syntetyk no może 10w40.
ps mogę wam podać mój post z alfaholicy do zapoznania się z kartami bezpieczeństwa MSDS,ale jest to trochę nudne jednak pożyteczne (dla niektórych) dzięki temu dowiedzieć się można,że 10w40 10w40 nie równy i jeden ma lepkość do -25 inny kosztuje mniej ,a ma -28 i takie tam różne..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum