Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 31 Sierpień 2020, 16:01 Jakie mogą być powody
Xantia
Jakie mogą być powody dosyć długiego oczekiwania na zgaśnięcie kontrolki hydrauliki
Po odpaleniu opada i trzeba kilkanaście sekund,czy ciut dłużej aż kontrolka zgaśnie i zacznie podnosić przód , następnie tył
Co i jak sprawdzić,poprawić
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 31 Sierpień 2020, 18:35
Witam. Jesli opada po odpaleniu , to musi byc antyopad w tym samochodzie. Na pierwszy ogien sprawdzilbym stan kuli antyopadu, pewnie jest pusta. W tym roczniku to masz pewnie pompe dwusekcyjna i sekcja na zawieszenie to tylko dwa tloczki- stad dlugi czas nabijania cisnienia. Kontrolka swieci do momentu odblokowania zaworu bezpieczenstwa, a to wymaga cisnienia nominalnego w ukladzie. Silowniki sa raczej dobre, podejzany jest zawor hamulcowy . Sprawdz tez przednia kule na konzektorze, ona moze byc powodem opadania przodu po odpaleniu silnika. Jesli auto stoi bez opadania swiadczy to dobrze o silownikach, przednich i tylnych. Potrzebujesz kogos, kto moze sprawdzic cisnienie w akumulatorach cisnienia i antyopadu, ewentualnie kto moze nabic kule azotem. Ostatecznie zakup nowych kul, albo przerobka kul od zawieszenia przedniego (wydlubanie dlawikow ) uzywanych, naturalnie. Powodzenia
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 31 Sierpień 2020, 19:55
Dziękuje za konkretną odpowiedź
_________________ KK
Małek
Mój samochód: XM
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Standart
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 150 Skąd: Małopolskie
Wysłany: 7 Maj 2022, 22:17
Jest jeszcze jedna kwestia mianowicie mógł się zapowietrzyć więc najpierw sprawdził bym, tą najprostszą możliwość. Jak jest zapowietrzony też długo podnosi.
Sprawdź też stan płynu oraz odpływów przednich amortyzatorów właśnie maiłem, po zimie niespodziankę w postaci strzelonego przewodu gumowego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum